- Λογιστήριο δεν υπάρχει, διπλογραφικό σύστημα δεν εφαρμόζεται, δεν υπάρχει μητρώο παγίων, δεν υπάρχει κεντρικό σύστημα παρακολούθησης των αποθηκών.
Αυτή είναι κατ' αρχάς η εικόνα λειτουργίας των οικονομικών υπηρεσιών του Δήμου Θεσσαλονίκης, όπως στη χθεσινή, πρώτη συνεδρίαση του νέου δημοτικού συμβουλίου αποτύπωσε ο αντιδήμαρχος Οικονομικών Χασδάι Καπόν.Σε νούμερα, κατά τις αποκαλύψεις Καπόν:- Προς προμηθευτές οφείλονται 34 εκατ. ευρώ, αρχής γενομένης από το 2007, με το 2010 να έχει τη μερίδα του λέοντος.- Προς τράπεζες -Ταμείο Παρακαταθηκών και Δανείων και Τράπεζα Πειραιώς- οφείλονται 43 εκατ. ευρώ. Τα δάνεια πάρθηκαν όχι για αναπτυξιακούς λόγους, όπως ο νόμος ορίζει, αλλά για να καλυφθούν υποχρεώσεις προς προμηθευτές και για μισθοδοτικούς λόγους.- Προς Εφορία, κυρίως από την υπεξαίρεση μαμούθ, υπάρχει πρωτογενής οφειλή 7,15 εκατ. ευρώ, που με τις προσαυξήσεις ανέβηκε στα 22 εκατ. ευρώ. Σαφής εικόνα για τις οφειλές σε ασφαλιστικά ταμεία δεν υπάρχει, αλλά μια πρώτη εκτίμηση «μιλάει» για 20 εκατ. ευρώ.Τα πρώτα μέτρα της διοίκησης Μπουτάρη είναι προς την κατεύθυνση διασφάλισης της νομιμότητας και της διαφάνειας:- Οργάνωση λογιστηρίου στο πρώτο τρίμηνο από τα στελέχη που υπάρχουν στο δήμο.- Λειτουργία μηχανογραφικού συστήματος από την 1η Απριλίου του 2011.- Καταγραφή των παγίων και χρέωσή τους.- Λειτουργία συστήματος «μπαρκόουτ» στις αποθήκες, έτσι ώστε οτιδήποτε μπαινοβγαίνει να καταγράφεται.- Κεντρικό σύστημα προμηθειών.- Αναθεώρηση του συστήματος επιφανειακής έρευνας των ορκωτών λογιστών, των οποίων η έρευνα διαρκούσε 5-10 μέρες το χρόνο δίχως ουσιαστικά αποτελέσματα. Πέραν του Χασδάι Καπόν, σ' αυτή την πρώτη συνεδρίαση υπήρξαν δύο πολύ σοβαρές ακόμη αποκαλύψεις:1Από τον Ανδρέα Κουράκη, αντιδήμαρχο Τεχνικών Υπηρεσιών, ότι ο δήμος 5 μήνες μετά την αποχώρησή του από το Καραβάν Σαράι χρεωνόταν το σύνολο των ενοικίων 84.000 ευρώ το μήνα για μια υπηρεσία που διατηρεί ένα γραφείο στον 4ο όροφο του κτηρίου, και2Από τον αντιδήμαρχο Καθαριότητας Στάθη Αβραμίδη, ότι από τα 73 απορριμματοφόρα είναι σε λειτουργία τα 12, από τα οποία η συντριπτική πλειονότητα είναι ηλικίας πέραν των 20 χρόνων, όταν ο κατασκευαστής δίνει χρόνο ζωής 10 χρόνια. Από τους 12 τράκτορες λειτουργεί ο ένας και υπάρχουν απορριμματοφόρα που δεν περνούν από το ΚΤΕΟ, γιατί παρουσιάζουν ελλείψεις και αρνούνται οι οδηγοί τους να τα κινήσουν.
Τρίτη 18 Ιανουαρίου 2011
Δήμος σκορποχώρι
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου