Δευτέρα 10 Μαρτίου 2014

Πάγκαλος: Δεν με κάλεσαν και δεν πήγα στην Ελιά

  • «Δεν ξέρω αν θα πήγαινα - Με απέκλεισαν ηλιθιωδώς»
Πάγκαλος: Δεν με κάλεσαν και δεν πήγα στην Ελιά


Την αντίδραση του πρώην αντιπροέδρου της κυβέρνησης Θεόδωρου Πάγκαλου προκάλεσε το γεγονός ότι, όπως είπε, αποκλείστηκε από το εγχείρημα της Ελιάς. «Υπάρχει ένα ΠΑΣΟΚ που αποκλείει. Και το ΠΑΣΟΚ που αποκλείει δεν μπορεί να συνενώσει», όπως είπε. «Εμένα δεν με κάλεσαν. Επειδή είχαν καλέσει πολλούς ανθρώπους από το περιβάλλον μου, θεωρώ ότι με απέκλεισαν για κάποιο λόγο τον οποίο δεν γνωρίζω» είπε ο κ. Πάγκαλος στο Mega. Αναφερόμενος στη συνδιάσκεψη για την Ελιά, ο πρώην υπουργός δήλωσε: «Δεν ξέρω αν θα πήγαινα, αλλά θέλω να επισημάνω πόσο ηλίθιοι είναι αυτοί που αποφάσισαν να μην με καλέσουν. Διότι αν με καλούσαν και δεν πήγαινα θα έπρεπε να δικαιολογηθώ εγώ που δεν πήγα, ενώ τώρα πρέπει να δικαιολογηθούν αυτοί που δεν με κάλεσαν».


Ερωτηθείς αν παρόλα αυτά υποστηρίζει το εγχείρημα, ο κ. Πάγκαλος απάντησε χαρακτηριστικά: «Εγώ δεν εκλήθειν, απεκλείσθην, οπότε δεν βλέπω το λόγο γιατί να το στηρίξω. Είμαι πολιτικό ον, δεν είμαι πολιτικό γαϊδούρι όμως».

«Θεωρώ ότι απεκλείσθην από την ηγεσία του ΠΑΣΟΚ από την προσπάθεια για τη δημιουργία της Ελιάς. Κατόπιν αυτού είμαι εκτός Ελιάς και θα την αντιμετωπίζω κατά βούληση» συμπλήρωσε ο Θεόδωρος Πάγκαλος.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου